Kuidas süüa, et kaal langeks?

Kuidas süüa, et kaal langeks?

Avaldatud 26 Jaanuar 2019

Räägime meie proektist osavõtjatele ainevahetusest, organismis toimuvate funktsioonide põhjustest ja tagajärgedest. Just teadmised ja mitte motivatsioon annab tulemusi. Kuidas valida toitu söögikohtades või külas olles, mis magustoit ei tekita ohtu, mida tuleb teha, et organiseerida enda toitumist igas elu olukorras - kõike seda on võimalik ja peab õppima.

Toitumisplaan:

  • sööge graafiku järgi ja ärge jätke toidukordade vahele suuri pause (rohkem kui 2,5-3 tundi);
  • toituge täisväärtuslikult (valgud, rasvad ja süsivesikud iga toidukorra ajal);
  • ärge ületage kalorikogust;
  • jooge vett;
  • kõndige 10000 sammu päevas (mida rohkem, seda parem);
  • magage (sest kaalu langetame just öösiti);
  • ärge sööge magusat tühja kõhuga (kolme tunni jooksul peale ärkamist) ja õhtul pärast kl 16.

 

Keelud ja piirangud ei toimi. Motivatsioon langeb. Tahtejõud - ei ole piisav ressurss muudatusteks. Toimib ainult süsteemsus. Tahate langetada kaalu - muutke enda toitumise süsteemi.