Figuurile kahjutud magustoidud

Figuurile kahjutud magustoidud

Avaldatud 17 Veebruar 2019

Hoolitsedes figuuri eest ei karda naised midagi ohvriks tuua. Paljud kaunima soo esindajad mitte ainult ei piira end toiduga, vaid keelduvad kõigist maiustustest ja magustoitudest. Tegelikult ei pea nii palju ohverdama. On olemas magustoite, mis oma kerguse tõttu ei sea figuuri ohtu ning samal ajal pakuvad rõõmu enda maitseomaduste poolest.

Magusa, kuid kasuliku magustoidu valik sõltub sellest, mis elurütmis elate, kas eelistate valmistoitu või on teil aega ise seda valmistada. Näiteks, tööpäevadel võite eelistada valmis magustoite, nädalavahetustel aga poputada end magustoiduga, mis on ise valmistatud.

Kuivatatud puuviljad. Hirmust kaalust juurde võtta keelduvad naised täielikult kommidest ja seetõttu muutuvad närviliseks. Seda asjatult. Pöörake tähelepanu sellele, millega võib asendada lemmikkomme ja batoonikesi, - dattel ja kuivatatud viigimarjad. Need kaks kuivatatud puuvilja ei ole ainult maitsvad, vaid ka väga kasulikud. Nad stimuleerivad ainevahetust, omavad kerget lahtistavat toimet ja viivad kehast välja üleliigse vee.

Pastilaa. Traditsiooniline õunapastilaa on pektiinirikas. See keemiline aine aga viib organismist välja toksiine ja teisi jääkaineid, mis on samuti kasulik, kui peate dieeti.

Sefiir. Selle maiustuse valikul pöörake tähelepanu sellele, et see ei oleks šokolaadiglasuuris ja ei sisaldaks moosi. Lugedes pakendilt koostise kohta infot, valige sefiir, mis sisaldab pektiini, mitte želatiini.

Marmelaad. Traditsiooniliselt valmistatakse marmelaadi puuvilja- või marjapüreest. Need, kes ainult ei armasta marmelaadi, vaid soovivad ka kaalu langetada võiksid valida marmelaadi sorte, mis on valmistatud fruktoosi baasil.