Tellimine

daniel.novikov@epicfoods.com

Blogi
/ Blogi
/ Erinevate toiduainete kooslus, mis ei mõju kaalu langetamisele hästi
Erinevate toiduainete kooslus, mis ei mõju kaalu langetamisele hästi
Avaldatud 14 November 2017

Erinevate toiduainete kooslus, mis ei mõju kaalu langetamisele hästi

On olemas kindel toiduainete loetelu, mis kombinatsioonis teiste toiduainetega mõjuvad tervisele halvasti. Nende tarbimise tagajärjel ei funktsioneeri seedesüsteem korralikult ja kehakaal tõuseb.

Milliste toiduainete kombinatsioonid on ebatervislikud ja takistavad kaalu langetamist?

Tomatid ja kurgid

Need toiduained ei sobi omavahel kokku. Kurgid on aluselised toiduained, tomatid aga happelised. Keha omastab neid erinevalt. Kui magu hakkab kurkide seedimiseks vajalikus koguses hapet eraldama, siis tomatid hakkavad selles käärima. Sellepärast põhjustab tavapärane portsjon tomati-kurgisalatit tihti kõhupuhitust ja halba enesetunnet.

Puuviljad peale teisi toiduaineid

Puuviljade koostises on monosahhariidid, mille tõttu nad ei sobitu teiste toiduainetega. Kui süüa puuvilju peale lõuna- või õhtusööki, siis hakkab fruktoos käärima ja takistab tavapärast seedimist. Naised, kellele meeldib süüa puuvilju magustoiduks ei saa kunagi lisakilodest lahti.

Hommikusöögiks kaerahelbed või kaerapuder ja mahl

Kui soovite, et organism omastaks kaeraputru või helbeid täisväärtuslikult, siis keetke neid veega, mitte piimaga. Nii ei ladestu need toiduained teie taljel. Tervailjad sisaldavad tärklist. Kui te joote pudru peale puuvilja- või marjamahla, siis ei saa tärklis normaalselt seedida. Eelnimetatud mahlades on happed, mis lagundavad vajalikke ensüüme. Lõppkokkuvõttes kogunevad šlakid, mis mürgitavad organismi. Et hommikusöök oleks tervislik jooge mahla 30 minutit enne või pärast sööki.

Oad ja piimatooted

Oad koos piimavalguga tekitavad kindlasti kõhupuhitust. Kui teil on nõrk seedimine, siis tuleks selline kooslus kindlasti unustada.

Melon

Seda toiduainet tuleks süüa teistest toitudest eraldi. Kusjuures tuleks teha 3 tunniseid pause vahepalade vahel, et mitte tekitada lisakilosid. See reegel kehtib ka teiste magusate puuviljade kohta. Kui unustate selle reegli, siis ei lange kaal kunagi.

Piim ja banaan

Just see kooslus on organismi jaoks kõige raskem. See tekitab kehas raskustunnet, mõjub mälule negatiivselt ja tekitab ebameeldivaid volte. Kui te ei suuda keelduda banaanismuutist piimaga, siis lisage muskaatpähklit või kardemoni, et stimuleerida seedimist.

Puuviljad ja jogurt

Spetsialistid ei soovita segada omavahel piimatooteid ja puuvilju. Sellise koosluse tagajärjel aeglustub seedimine, moodustuvad toksiinid, muutub soolestiku mikrofloora, võib tekkida allergia ja isegi köha.

Järgides neid lihtsalt reegleid, saate parandada enda seedimist ja olete sammu võrra lähemal tervislikule eluviisile. Kui teil on raske üle minna õigele toitumisele, siis tellige Danfare toidupakette. Me loendame kaloreid, et teie saaksite nautida maitsvaid roogasid ja võiksite unustada figuuri pärast muretsemise.

Eelmine blogi Järgmine blogi