Tellimine

daniel.novikov@epicfoods.com

Blogi
/ Blogi
/ 5 toidu kombinatsiooni, mis aitavad teil kaalust alla võtta
5 toidu kombinatsiooni, mis aitavad teil kaalust alla võtta
Avaldatud 18 November 2017

5 toidu kombinatsiooni, mis aitavad teil kaalust alla võtta

Kui eelmisel nädalal rääkisime, milliseid toiduaineid ei tohi kaalu langetamisel koos tarbida, siis täna räägime vastupidisest olukorrast -- milliseid toiduaineid tuleks paralleelselt süüa, et vabaneda lisakilodest ja keha korrastada.

Valgud + maitseroheline

Sellest kombinatsioonist annab teha suure hulga erinevaid maitsvaid toite, samas pakub see ka suurt võimalust natuke kaalu langetada. Maitseroheline sisaldab kiudaineid, mis aitavad tasakaalustada veresuhkru taset. Samuti soodustab selline toiduainete kooslus ainevahetust ja on rikas elutähtsate vitamiinide poolest (C, A, E).

Valgu tervislik kasu on kõigile teada ja sellest ei pea palju rääkima. Praktiliselt iga inimene, kes on otsustanud õigesti toituma teab, et valgurikkad toidud aitavad vähendada rasvkudet ning suurendavad lihasmassi. Valgud on happelised, maitseroheline -- aluseline. Koos moodustavad nad ideaalse viisi võitlemiseks lisakilodega. Antud kooslus sobib kõige paremini söömiseks õhtul.

Süsivesikud + maitseroheline

Riis, kartul, täisterapasta, tatar -- kõik need maitsvad toiduained on organismile vajalikud energiaallikad. Kui süüa neid koos maitserohelisega, aitavad nad teil kaalu langetada. Kõige parem on sellist kooslust süüa lõunasöögiks.

Puuviljad ja kohv

Kohv on suurepärane antioksüdant. Samuti kiirendab see ainevahetust. Kui tarbida kohvi koos puuviljadega, siis saab kiire energialaengu ja reipuse, mida organism saab kohe kulutada. See soodustab kõhnumist. Selline kooslus sobib suurepäraselt hommikusöögiks.

Rasvad + maitseroheline

Rasvadest ei tasu täielikult loobuda, sest neis sisaldub palju toitaineid. Selleks aga, et organism neid hästi omastaks, tuleb neid kombineerida köögiviljade ja maitserohelisega. Lisaks mõjub selline kooslus naha, juuste ja küünte seisukorrale positiivselt. Kõige parem on tarbida rasvu maitserohelisega lõuna - või õhtusöögiks.

Puuviljad + puuviljad

Erinevate värskete puuviljade söömine paneb organismi kiiremini süsivesikuid põletama ja nad ei ladestu kehal liigse rasvana. Kui soovite alla võtta, siis võite hommikueineks süüa puuviljasalatit või teha smuutit.

Danfare's jälgime, et meie kliendid saaksid iga päev maitsvaid, värskeid ja organismile kasulikke toiduaineid. Loendame iga roa kaloraazi, et lisaks toidu nautimisele saaksite vabaneda ka lisakilodest. Võite tellida endale sobiva toidupaketi või kui teil esineb raskusi valiku tegemisel, võite alati nõu küsida meie spetsialistidelt.

Eelmine blogi Järgmine blogi