Tellimine

daniel.novikov@epicfoods.com

Blogi
/ Blogi
/ Kuidas lõpetada sügismasenduse leevendamist söögiga?
Kuidas lõpetada sügismasenduse leevendamist söögiga?
Avaldatud 1 Detsember 2017

Kuidas lõpetada sügismasenduse leevendamist söögiga?

Sügisväsimuse ja tülpimuse periood läheb järk-järgult üle talvestressiks. Külmal ajal ei taha kuhugi minna. Ainus soov on teha endale teed ja süüa selle kõrvale midagi magusat. Kuidas aga loobuda sellisest viisist leevendada sügismasendust?

Tunnistage probleemi

Kui tunnistate endale, et probleem on olemas, siis olete teinud esimese ja kõige tähtsama sammu selle lahendamiseks. Sellepärast võiksite pidada iselaadi päevikut, kuhu kirja panna, mida ja millal olete päeva jooksul söönud. Algul võib see tunduda igav. Nädal pärast üleskirjutusi, suudate juba probleemideta analüüsida ja paika panna põhjused, miks teid kisub külmiku poole. Lisaks sellele, kui teil tekib tihti soov midagi näksida, siis küsige endalt: "Kas ma tõesti TAHAN süüa antud hetkel?". Kas vastus on "Ei"? Tähendab, te sööte igavusest.

Milleks kaalu langetada?

See on veel üks oluline küsimus, mida on vaja endale esitada ja aus vastus anda. Nii muudate oma eesmärgi selgeks ja arusaadavaks. Teil tekib lisamotivatsioon tulemuse saavutamiseks. Keegi tahab kaalust alla võtta (või püsida vormis), et ümbritsevad inimesed armastaks teda. Keegi soovib näha peeglist hoopis teist inimest. Teised unistavad hakata õigesti toituma ja parandada tervist. Motivatsioon ja eesmärgid on kõigil erinevad, aga nende saavutamine on alati üks.

Unustage stress, lisage ellu vürtsi

Peale eneseanalüüsi mõistate, et ülesöömist sügis-talve perioodil põhjustab just igavus ja masendus. Õige aeg oleks tõsta enda tuju ja sisustada vaba aega. Püüdke lisada oma igapäeva tegevustesse midagi uut. Koristate kodu? Suurepärane, pange käima lemmikmuusika ja kulutage koristamise peale kuni 15 minutit päevas. Teil on väikesed lapsed? Leidke endale kaugtöö, mis aitaks teil kodumuredest lahti kiskuda. Lapsed on juba suureks kasvanud? On aeg õppida midagi uut, nt omandada uut eriala või käia kudumise kursustel. Pidage meeles - masendusest ja igavusest päästab täielik hõivatus.

Pidage enda edu päevikut

Kui sügismasendus ja stress tungivad peale, siis hakake pidama oma isiklikku edu päevikut. Pange sinna kirja 5 kõige tähtsamat saavutust, mida saavutasite päeva jooksul. Need võivad olla kõige pisemad võidud, aga nad on võimelised teie tuju tõstma.

Aga et mitte kulutada oma kallist aega toidu valmistamisele ja mõtiskleda selle üle "mida süüa lõunaks?", tellige Danfare toidupakette. Valmistame teie jaoks mitmekesiseid roogasid terveks päevaks, arvestame kaloraaži ja toimetame kohale etteantud aadressil. Kui tervislik ja maitsev toit on käes, siis unustate, et kunagi leevendasite sügismasendust söögiga.

Eelmine blogi Järgmine blogi