Tellimine

daniel.novikov@epicfoods.com

Blogi
/ Blogi
/ Toiduained, mida ei tohi leiduda teie menüüs: unustage need otsekohe
Toiduained, mida ei tohi leiduda teie menüüs: unustage need otsekohe
Avaldatud 20 September 2018

Sel korral toome välja Maailma Terviseorganisatsiooni nõuanded. Need toiduained on tunnistatud kui kõige kahjulikumad tervisele ja figuurile:

KRÕPSUD JA FRIIKARTUL. Keevas õlis krõbiseva koorikuni praetud kartulitükid - see on suur kogus rasva ja süsivesikuid. Kui valmistada neid kodustes tingimustes, siis on veel pool muret. Tõeline oht peitub kiirtoidukohtades - siin valmistatakse kartuleid "ports portsu järel" ühes ja samas ülekuumenenud õlis, mis "lisab" roale kantserogeene.

KONSERVID. Juba ainuüksi nimetus teeb valvsaks. Kindlasti sisaldub siin konservante, lisaks tihti ka suur hulk maitselisandeid, suhkrut ja soola. 100 g purk võib sisaldada kuni 15 g soola (tuletame meelde, et soovitatav ööpäevane annus on kõigest 5 g).

MAGUS GASEERITUD VESI. Sellest kahjulikust toiduainest on juba kaua räägitud, aga ikkagi püsib see niivõrd populaarsena. Suur hulk suhkrut pluss keemilised maitselisandid ja stabilisaatorid - kokkuvõttes on see halb "kokteil" organismile, mis paneb unustama nii hea figuuri kui ka tervise.

KIIRNUUDLID, PÜREED VÕI KIIRSUPID. Neid ei saa nimetada isegi toiduks, vaid selle asendajaks. Siin ei ole midagi naturaalset, ainult maitsetugevdajad ja suur kogus soola.

Eelmine blogi Järgmine blogi