Tellimine

daniel.novikov@epicfoods.com

Blogi
/ Blogi
/ 3 abinõu, kuidas vältida ülesöömist
3 abinõu, kuidas vältida ülesöömist
Avaldatud 17 Jaanuar 2019

Peale kõiksugu "originaalsete" viiside, kuidas võidelda lisakilodega (nt, vahepala asemel vaadata õudusfilmi, toituda värvilistest nõudest, söömise asemel magada või juua klaas vett jms) on olemas ka teisi moooduseid, mis on ajaga järeleproovitud. Kahjuks kipuvad need ununema. Nüüd on õige aeg värskendada mälu, et saavutada soovitud tulemuse!

1. Kui tekib tahtmine näksida, proovige teha järgmist:

·       peske hambaid;

·       minge jalutama (jalutuskäigu ajal püüdke sügavalt hingata, järk-järgult täites kõhtu õhuga, seejärel sujuvalt "tühjendada" seda).

2. Lõpetage sõna "dieet" kasutamine

Mõelge sellest kui igapäeva menüüst. Sõna "dieet" seostub alati millegi ajutisega ja mis kõige hullem - millegi ebameeldiva ja koormavaga. "Teie ülesanne on igaveseks muuta oma menüü paremaks, kus kahjulikud toiduained oleksid pigem erandiks kui reegliks",  - ütleb «Think and Grow Thin» raamatu autor Charles D'Angelo.

3. Kui teie head plaanid liiguvad nädalavahetuste peale, tehke reegliks:

·       liikuda nii palju kui võimalik;

·       mõelda enda või seltskonna jaoks varakult läbi tegevuste plaan, mis ei ole seotud toiduga (nt, asendada restorani külastus tennisemängu või rulluisutamisega);

·       muuta esmaspäev kaalu kontrollimise päevaks (nii on teil vähem kiusatust eelmisel päeval palju süüa);

·       käia peol autoga (see säästab teid lisakaloritest, mida sisaldab alkohol).

Eelmine blogi Järgmine blogi