KUIDAS PUHKUSE AJAL TOITUDA?

KUIDAS PUHKUSE AJAL TOITUDA?

Avaldatud 21 Juuli 2019

Puhkus — see on igas mõistes täielik lõõgastus. Tahaks puhata kõigest, k.a. rangest toitumisrežiimist. Kuid tasub endale teadvustada, et kui puhkuse ajal lubame endale täielikku vabadust toitumise osas, siis tegelikult rikume sellega kogu puhkuse ära! Me varjame kõhtu, vaevleme raskustunde, puhituse ja jõuetuse all. Peale igat õhtusööki lubame endale, et homme ei söö magustoitu ning oleme pidevalt enda peale vihased.
Üldised reeglid:

Hommikusöögiks valime muna ning kõrvale tangud ja kruubid, juustu või vähesoolatud kala, puuvilju ja marju. Tangud ja kruubid on selles loetelus kohustuslikud! Nende tarbimine on vajalik selleks, et päeval ja õhtul poleks teil pidevat magusaisu.

Lõunaks eelistage liha, linnuliha ja kõrvale soojad köögiviljad. Kui teete puhkusel trenni, siis peaks taldrikul olema ka väike kogus kruupe. Magustoit puuviljade näol on samuti lubatud!

Õhtusöök on kõige kergem toidukord. Selleks valige kala ja mereande värskete köögiviljadega.