Tervislik eluviis kontori tingimustes: 5 tõhusat nõuannet @epicfoodsestonia poolt

Tervislik eluviis kontori tingimustes: 5 tõhusat nõuannet @epicfoodsestonia poolt

Avaldatud 27 August 2019

Jooge rohkem vett
Vesi — kohustuslik punkt, mis aitab saavutada hea enesetunde ja ilusa keha. Püüdke tööl juua 7-9 klaasi vett päevas. Enesekontrolli jaoks võite teha märkmeid peale igat joodud klaasi.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Sööge tervislikke vahepalasid
Unustage saiakesed, šokolaadid ja küpsised. Parem on eelnevalt valmis osta naturaalne jogurt või meelepärased värsked või kuivatatud puuviljad.

Jälgige kehahoiakut
Vale rüht alandab töövõimekust ja viib kiire väsimuseni. Sirge selg, väljasirutatud õlad, paralleelselt asetsetud jalad, mis on põlvest täisnurga all kõverdatud — just nii on õige istuda laua taga.

Kaitske silmi
Enamus tööajast viibime arvutiekraani taga või nutitelefonis. Kõik need seaded kiirgavad silmadele ohtlikku valgust. Et kaitsta oma silmi, püüdke aeg-ajalt puhata ekraanidest — tehke paariminutilisi pause iga 15-20 minuti tagant. Silmade kuivuse vastu aitavad niisutavad tilgad.

Püüdke rohkem liikuda
Igasugune füüsiline aktiivsus — olgu selleks ringutus, sirutus või viieminutiline võimlemine — kõik need liigutused viivad keha toonusesse ja aitavad parandada enesetunnet. Kui tunnete, et keha on kange, siis tuleks kohe tõusta ja kõndida, kasvõi lihtsalt veeautomaadini.